Blogger Backgrounds

mr omwerk !! mr omwerk !! mr omwerk !!

firstly aku na minx maap manyax2 cuz da lame aku ta update blog
eh cowie2 jarang2 aku update blog
cuz aku teramat cangad lha buzy
buzy nan ape ea??
mm buzy nan boyfie ka??
atau mr omwerk??
hahahax
mesty lha aku buzy nan mr omwerk aku tuw
pe lha
ngee ^_^v

mm ape aku na story mory ea??
ntah lha
kite wat do no je lha ea
aku ta tawu na story mory pe

oke agy 1 week ckolz then cuty 1 week
huurayy
cuty ny plan ciap2 na gy ane ye
hahahax
ntah lha ta tawu na gy ane
cape na teman aku men roller??
angkat kaki
hahaha
cape na join aku panjat bukit larut??
cape na itot aku gy window shopping??
jum2
kowang blanja ea
kehkehkeh

ukeh hope cuty ny ta de lha mr omwerk aku tuw
aku da penat ngadap menda alah tuw
akaun,,add math n eko
i lurve them
emuahx ciked :*
hihihi

add math,,nape kau buad aku jady serabot??
aku ciked pown ta paham pe yang teacher ch'ng ajo
diy ajo aju cangad
naek serabai ox aku ny
eko a.k.a ekonomi asas,,nape lha kau buad aku ase ngantok bile time kau ea??
na itot un naa je aku titow time kau
kau tawu
cuz bowinx teramat cangad
akaun,,ukeh aku cuke kau!!
kau ta penah wat aku serabot o serabai
kau jugax ta penah wat aku ase ngantok
hehehe aku cuke2 kau wahai subject akaun
thanx ea ketiga tiga subject tuw

ala,,cuty ny kakak aku ta balex lha
cuz diy ta cuty
gy pown laz week diy da cuty
aduuhh!!
bushan nye 
law diy ade leyh aku ajax diy kuaq
mmmm
cuty ny aku na wat ape ea??
plishh gif idea tuw me??
if kowang n kowang n kowang na ajax aku kuaq buleyh je
tapy kene dapat green light dari mama aku dulu lha ea

aiyen,,kasya,,abel,,waniey,,eika,,yana,,
fin,,myra,,ziedan,,yana mero,,nini,,alin,,
zaim,,aboy,,wan n cemua2 lha
jum titew kuaq amai2 na ta
hehehe
alah law kuaq nan dowang
mesty dowang ajax partner dowang un
hummm nanty tinggal aku cowang2
adehh ta bez


i lurve myself very much