Blogger Backgrounds

say bye 2011,,welkame 2012

 
see tittle above
ahahax
bubbye 2011
most welkame 2012
hehehe

yesterday aku nan family gy celebrate new year
kowl 1 lebih kuaq umah
then teroz gy penang island
yup we all celebrate at penang island
sesampai jew at penang island tow
babah aku teroz gy queensbay mall
caje cuci mate
ahahax
then pucing2 1 mall tow
benty mum
mum at pantai keyh
ukan lam mall tow

after that 
we all gy pesta pulau pinang
ouwhh emang amai
sesak lax towh
cari parking berjenoh
pucing punya pucing dapat gax parking
tapy tow larh parking punya larh juh
ape agy jalan arh na gy pesta tow
macok je pesta tow
waaooo amai ghilew babe
yang aku ta abiz2 pegang baju babah aku
cuz tatot ilang
ahahax
mama aku lax
jangan cakap larh
besa larh owang pompuan
nampak je menda chantek cikit benty
belek2 larh
pe larh
ukan beli pown
haishh

paz pucing2 tow 
titew owang gy men lu before gy padang kota
hurmm bowinx towl kuaq nan dowang
cuz aku na nex yang tow yang ny
mesty dowang cuyoh aku nex cowang2
kalo ye pown teman larh aku nex
kowang tawu aku na men pe
aku na men votex
tapy nenox token ta cukop juzz de 4 token je
huhu :(
so aku pown na men larh top gun towh
yang tow 3 token je
tunggo punya tunggo
top gun tow ta benty2 pown
haishh cabo je larh
then babah cakap men larh cepat na gy padang kota lax
aku pe agy cary larh menda na men
tup2 challenger tow da stop
so aku larh owang first yang tunggo terpacak cem tiang at cituuw cowang2
then de larh kakak ny
diy cakap at aku
'nex nan cape??'
aku jawab lex,'nex cowang je'
then diy cakap,'titew nex came2 na'
aku okay ajew

aku nex larh nan kakak tow
1 baris tow ade 4 seat
kakak tow dok tepi ckali
aku lax dok cebelah diy
then cebelah aku ade agy 2 kocong
soo de buda laki 2 owang dok cebelah aku
criusly aku cakap men menda tow emang bez
ta ugi aku men
ahahax
tape2 ujung taon ny gy pulax
aklu na men votex nan top gun larh
kehkehkeh

lepaz aku tuyon dari menda tow
aku getaq
ye larh name pown first time men
tapy emang bez ghilew
so kowang try larh erk

after tow
titew owang gy padang kota
cek bex de parking
sesak gax arh at padang kota tow
campai toilet pown full
kene bator campai luaq
sowie tow say
aku emang ta na macok if like that
jenoh na tunggo tawu
paz lame2 tow band bunkface wat show
xcited aku gy depan
cemata mata na nenox bunkface
ahahax fans setia ny auw
hermm jangan men2
hikhikhik :)
lepaz bunkface abiz show
sofaz lax
that time aku gy blakang lex
gy pucing2 at cituuw cem owang ghilew je
ye larh da larh jalan cowang2
yang len cemua jalan nan partner 
aku je
huhuhu :(
tape2 nanty aku bawak partner aku bawu tawu
hahahax
(ghilew)
then tepat kowl 12.00 a.m
bunga api pown kuaq
ahahax
paz da abiz cemua2 tow
kowl 1.27 a.m titew owang betolak balex
lam kete tow cemua owang titow kecuali babah
cian diy
diy kene drive kete
campai umah kowl 2.00 a.m
campai je at umah
aku teroz macok titow
campai make up pown ta cuci
haishh trok2

#cemalam emang bez cechangadd#
#i really lurve it# 
#cowie no pix cuz aku malaz na macok kan# 

i lurve myself very much