Blogger Backgrounds

cedeyh!!

bismillahirahmanirahim



hermm blog cowk b titew na balex kampong
hurmm nanty tinggal titew cowang2 at ciny
da larh sis titew pown gy ipoh
coz continue study
huwaaa titew na nanes larh blog

nanty agy bowinx larh aku
tapy its owhkeyh
coz b aku na blanja mum secret recipes
when he home
hurmm bezz towh
hihihik :)




see..
ncem ta??
mesty larh ncem 
hurmm he's my b
auww kehkehkeh
nanty aku windu kau b
hope changadd kau ta lupe aku
kau jage diyi n maktok leqloq auw


owhkeyh bout him da abiz
soo aku na citew lax bout my sis kecayangan aku
na nenox diy
boleyh jup
scrool down dulu keyh
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
V


na ambix kau na changadd
ha..towh larh kakak aku
tomeyh ta??
tomeyh kan??
cem aku gax
(uwekknatermuntahtomeyhlarhchangaddakuny) :P
ahahaha guwau jew pown


blog,
aku chayang kau
tapy aku agy chayang hubby aku :P


i lurve myself very much